Subject: Päring_niitmine
From: "Kersti Juuse" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Ksenia Brazovskihh" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 13:55:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Pöördume Teie poole seoses murega, et Ida-Virumaal, Kohtla-Järve linnas,
aadressil Vahtra tn 18 (katastritunnus 32211:002:0022) asuv haljasala on
siiani hooldamata ning niitmata (tegemist väga käidava kohaga).
Kohtla-Järve Linnavalitsus on saanud mitmeid kohalike elanike kaebusi
seoses ala korrastamata seisukorraga.
Riigi Kinnisvara Registri (https://riigivara.fin.ee
<https://riigivara.fin.ee/> ) andmetel kuulub nimetatud kinnisasi
Sotsiaalministeeriumi valitsemisalasse. Varasematel aastatel on kõnealusel
kinnistul niitmistööde teostamisega tegelenud Maa- ja Ruumiamet, kui
volitatud asutus.
Palume Teilt teavet selle kohta, millal on planeeritud nimetatud maa-ala
niitmine.

Pilt manuses.

Lugupidamisega

Kersti Juuse
Keskkonna peaspetsialist

Kohtla-Järve Linnavalitsus

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Tel.      +372 53070776

E-post:[email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.